Alla inlägg under april 2011

Av jenny zetterström - 8 april 2011 03:35

life goes.........


har jobbat extra lite denna veckan   så har ej haft ork o tid o varit inne o skriva.. eller jo det har jag nog haft egentligen men ska erkänna att jag e väldigt dålig på att logga in o göra det baara.. o har kanske inte direkt haft nått skoj o skriva om... haha..


har jag förvisso inte idag heller dock.. men skriver av mig lite ändå haha..

fick höra att jag var jätte fin i mitt hår idag på jobb.. hade satt upp luggen och satt i lite löshår bara, men det var kul o höra att folk reagerade på att man gjort nått lite annorlunda fast det ej var nått avancerat hehe..


nu ligger jag i sängen o ska verkligen sova.. tur man e ledig imorgon eller hela helgen rättare sagt   så det blir en runda ner i lokalen en dag i alla fall fall ej bestämt vilken dag än men lutar nog åt lördagen.. 


men sleep well allihopa  


kram på er  

  

Presentation


ja nu var jag här och bloggar i stället.. o ska verkligen försöka bruka allvar nu haha..

gästboken

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

mina vänners bloggar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards