Direktlänk till inlägg 3 juli 2011

beautiful

Av jenny zetterström - 3 juli 2011 15:10

så underbart de e hr varit o sitta i solen o njuta av att man har en vecka semester till *naaajs*

men var fan kom regnet i från suck!!! men solen får gärna titta fram igen eftersom klockan e juh inte så mycket än...

igår fyllde jag 27 år så de firades med några kompisar o lite god dricka *underbart var det*


nu har man precis ätit grillade hamburgare o korv *gott*


uppdaterar senare om det händer nått intressant ;) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny zetterström - 28 juni 2011 14:01

Älgen i Landskrona skjuten Under tisdagsförmiddagen irrade en älg omkring i centrala Landskrona och eftersom den inte hittade ut ur centrum på egen hand var polisens jägare till slut tvungen att skjuta den vid 12.30-tiden.    LANDSKRONA. Klocka...

Av jenny zetterström - 28 juni 2011 11:37

Älg i centrala Landskrona På tisdagsmorgonen springer det en älg omkring i centrala Landskrona och polisen har blivit nedringd av personer som tipsade om att de hade sett djuret. Vid 10-15-tiden syntes älgen på konstgräsplanen vid sporthallen.  ...

Av jenny zetterström - 26 juni 2011 07:00


dina fingrar avslöjar hemligheten om ditt liv....!    Undrar du om du riskerar cancer, vilken partner du ska välja eller vill du veta vilket yrke som passar dig bäst? Då räcker det att du tittar ner på dina händer.   Mät noggrant Men det r...

Av jenny zetterström - 23 juni 2011 02:33

hur kunde klockan bli så här mycket.. jag som skulle somna i tid idag!!!  så nu säger jag genast god natt o bäddar ner mig i sängen *mysigt o krya ner bredvid älsklingen*    sov gott alla läsare <3 ...

Av jenny zetterström - 23 juni 2011 01:52

Så tänder du din partner - tio hetaste förspelen 1. Pudret och fjädern Detta behöver ni: En fjäder och kroppspuder - talkpuder går bra, men ännu hellre lustpuder.Så gör ni: Doppa fjädern i puder och strö ut det över hela hennes (eller hans) kro...

Presentation


ja nu var jag här och bloggar i stället.. o ska verkligen försöka bruka allvar nu haha..

gästboken

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

mina vänners bloggar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards