Alla inlägg den 9 mars 2011

Av jenny zetterström - 9 mars 2011 22:05

lägger ut  detta som min blogg idag för jag hopppas verkligen att Charlie kommer hem igen!! Lider verkligen med hans Familj, släkt o vänner.. Och hur F*n kan folk kläcka ur sig vissa kommentarer har folk inte några känslor?? 


Gå in på denna länk för uppdaterad info om sökandet efter Charlie! All aktuell information, bilder, artiklar etc. kommer att uppdateras kontinuerligt:http://charlieolausson.wordpress.com/

ONSDAG DEN 9:E MARS, SÅ KOMMER FALLET TAS UPP I EFTERLYST!!

Charlie Olausson har varit försvunnen sedan natten till i fredags (4/3) efter att ha bevistat en konsert med EPMD under torsdagkvällen på Strand vid Hornstull i Stockholm. 


Charlie bar under kvällen en grå/turkos-randig mössa, en marinblå snowboard-jacka av märket Foursquare samt ett par mörka byxor. Han bar även en svart baseball-jacka. Han hade ett par svarta skor med grön logo av märket New Balance .

Charlie är 30 år gammal och har mörkblont hår i öronlängd ungefär. Han är 180cm lång och normalbyggd.

HAR DU SETT ELLER HÖRT AV CHARLIE PÅ NÅGOT SÄTT FRÅN OCH MED DEN KVÄLLEN - MEDDELA POLIS SAMT HÄR PÅ FB!! (Den som har tips om ärendet uppmanas ringa Polisens tipstelefon 114 14. Det går bra att ringa anonymt.)


Av jenny zetterström - 9 mars 2011 01:03

jag är inte så bra på det här med bloggande.. någon som har tipps o trix på vad som e bra o skriva om o vad fol tycker om att läsa.. o jag försöker få in lite länkar här men vet ej riktigt hur jag gör för att dom ska hamna på rätt ställe.. så får väl prova mig fram.. 

men hjälpmig gärna om det är någon som är bra på det här med o fixa till sin blogg.. jag försöker använda mig lite av ... denna sida för att samla in lite besökare..


 http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=jennyz84





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ja nu var jag här och bloggar i stället.. o ska verkligen försöka bruka allvar nu haha..

gästboken

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

mina vänners bloggar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards