Direktlänk till inlägg 1 juni 2011

Misstänkt våldtäkt vid Seminarieskolan

Av jenny zetterström - 1 juni 2011 02:04

En flicka i 15-årsåldern har anmält att hon utsatts för en gruppvåldtäkt, alternativt försök till våldtäkt, vid Seminarieskolan. Tre män ska ha förgripit sig på henne.


LANDSKRONALarmet om våldtäkten eller våldtäktsförsöket kom till polisen klockan 11.20 på tisdagen.

Men polisen är mycket tystlåten kring händelsen. Det är därför oklart om det eventuella brottet ska ha begåtts vid den tidpunkten eller vid något annat tillfälle.

Enligt anmälan ska tre gärningsmän ha förgripit, eller försökt förgripa, sig på flickan alldeles intill ingången till idrottshallen mellan Seminarieskolan och GA-skolan vid S:t Olovsgatan.

En stund efter larmet var polisen på plats och spärrade av området närmast ingången. Två av polisens tekniker undersökte den utpekade platsen för att säkra spår efter gärningen.


Flickan som ska ha utsatts för våldtäkten eller våldtäktsförsöket har förts till sjukhus. Hennes skador är inte kända. 


vid denna tidpunkten kände polisen inte till några vittnen.


                   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Vad fan e de för fel på folk?? att sånt här ens ska hända!!! Och på fm/em dessutom när de e ljust ute... Jag undrar vad de e som rör sig i huvudet på folk som håller på med våldtäkter o sånt!!

De är fan en sjuk värld vi lever i.... Finner inga ord om vad man ska gör med våldtäksmän o pedofiler!!!


               ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


ja nog om det! idag har jag varit ledig, så jag o mårten o diva cyklade till ÖoB vid 12:30 tiden o handlade lite, sen när vi komm hem så  var där en tvättid ledig så vi fick tvättat lite oxå idag.


Sen kom Alexandra och hennes son Kristos hit här vid 18 tiden, så åkte vi till mc donalds så Kristos fick äta lite o sen bar det av hem till Sandra och träffa hennes två barn Kian och Nelia, hennes mamma o styvpappa var oxå där med sina extrabarn. De blev en kopp te där o snackade lite o sen helt plötsligt blev det in i bilen igen, jag, alexandra, kristos, sandra o kian åkte till helsingborg och hälsade på desire o drack en kopp kaffe/te där o snackade.. Jag följde med Alexandra hem till ekeby och lämnde kristos, så nu har jag sett hur hon bor oxå.


så efter dessa äventyr var klockan helt plötsligt 00:30 och vi var på väg hem.


Nu sitter jag här vid datan o har fixat mina naglar lite, min älskling sover här i soffan bredvid mig! *så söt är han*


TACK för en UNDERBAR dag alla som medverkat!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny zetterström - 3 juli 2011 15:10

så underbart de e hr varit o sitta i solen o njuta av att man har en vecka semester till *naaajs* men var fan kom regnet i från suck!!! men solen får gärna titta fram igen eftersom klockan e juh inte så mycket än... igår fyllde jag 27 år så de fi...

Av jenny zetterström - 28 juni 2011 14:01

Älgen i Landskrona skjuten Under tisdagsförmiddagen irrade en älg omkring i centrala Landskrona och eftersom den inte hittade ut ur centrum på egen hand var polisens jägare till slut tvungen att skjuta den vid 12.30-tiden.    LANDSKRONA. Klocka...

Av jenny zetterström - 28 juni 2011 11:37

Älg i centrala Landskrona På tisdagsmorgonen springer det en älg omkring i centrala Landskrona och polisen har blivit nedringd av personer som tipsade om att de hade sett djuret. Vid 10-15-tiden syntes älgen på konstgräsplanen vid sporthallen.  ...

Av jenny zetterström - 26 juni 2011 07:00


dina fingrar avslöjar hemligheten om ditt liv....!    Undrar du om du riskerar cancer, vilken partner du ska välja eller vill du veta vilket yrke som passar dig bäst? Då räcker det att du tittar ner på dina händer.   Mät noggrant Men det r...

Av jenny zetterström - 23 juni 2011 02:33

hur kunde klockan bli så här mycket.. jag som skulle somna i tid idag!!!  så nu säger jag genast god natt o bäddar ner mig i sängen *mysigt o krya ner bredvid älsklingen*    sov gott alla läsare <3 ...

Presentation


ja nu var jag här och bloggar i stället.. o ska verkligen försöka bruka allvar nu haha..

gästboken

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

mina vänners bloggar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards